Barbados

Läste alldeles nyss Fröken Evans inlägg om Barbados... Denna kollega till henne var min lärarinna i svenska.. en av de bästa lärarna jag haft faktiskt... tillsammans med Fröken Evans (i engelska) och min kemilärare som var fruktansvärt rolig (nej, det här är inte en kondom som jag  har ritat på tavlan, det är ett provrör, men jag ritar som ett björnarsle).. hade för övrigt en bra lärare i design/cad/konstruktion också.. och det här är ändå bara gymnasiet.. :P

Hur som helst så var det läraren i svenska det var om.. Hon är ett stort, om inte det största Barbadosfanet i hela världen.. det var en dokumentär på TV för flera år sedan och där var hon med.. fantastiskt.. hon lyckades prata om Barbados, i någon form på varje lektion...

haha.. det är ju sånt här man minns som elev sen. :)

Kommentarer
Postat av: evans

Åh, tack för skrytet! Nu känns måndagen mycket bättre! Jag skriver ut det här inlägget och lägger på A-L:s skrivbord!

Postat av: Världen största Barbados-fan! :))

Höjdpunkten i mitt lärarliv är här! Nu känns det som om jag kan säga upp mig! Nu vet jag att mitt budskap räckte hela vägen. Det här borde ju absolut Barbadosgrabbarna få ta del av. Jag ska ha minst 20% av gaget........:)) Tack för de varma orden Maria!

2008-02-18 @ 12:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback