Bokrea = Extas

Andra blir lyckliga av att köpa kläder.. jag blir totalt överlycklig av att gå in i en affär som har bokrea. :D och den startade ju idag... nog för att det blev för lite mer än jag tänkt.. men det gör inte så mycket...

Hittat 3 Dan Brownböcker. :D Sista Harry Potterboken på svenska. :D och sen lite hus och hemböcker. :D jag är skiiitlycklig. :) men det är pissväder, så jag är lite mindre glad.. men jag träffade Rickard, så det gjorde inte så mycket...

Nä.. nu ska jag ta en tripp och köpa en flaska med vin, och sen ska... jag vet inte..:P Tvätta tror jag...

Hmm.. varför är hotmail så segt nu för då? jag behöver ju se om jag har fått nå svar av min tentalärare..

Apropå ingenting.. så fick jag inte lägenheten.. :P men nu står jag som 6a på en annan.. så nu är det att be till morfar igen då.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback