Funderingar..

Jag funderar på att sätta mig vid den andra datorn (som har en scanner) och scanna in lite bilder och sen försöka göra mig en header.. men.. jag vet inte om jag orkar.. eller om jag har den kunskapen som behövs för det... Iofs skulle jag vilja ha mat också.. vi ska äta sesamstekt kyckling (undersöka om det fungerar) med röda linser och sallad med ruccola, bebisspenat, rädisor.. sen tänkte jag göra nån gurkblandning.. men vi får väl se vad det blir av detta.. :P Ifall det blir som jag har tänkt mig kommer det att bli det nyttigaste jag har ätit på länge.. men å andra sidan kommer vi att äta en semla sen ikväll.. men det tycker jag att vi har förtjänat.. för vi skev iaf tentan.. :P

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: toppen =) har haft en perfekt dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback