Längtan

Jag fick en sån ingivelse att sjunga singstar... synd bara att det är lite sent för det.. det får bli imorrn istället... det känns så skönt ibland att bara få skrika ur sig lite, bra att få ut det ur systemet.. dessutom skulle jag behöva träna rösten, börja sjunga mycket igen.. det är längesen jag gjorde det, men en av anledningarna är att jag helt enkelt inte har nått instrument (och ingen lillebror) här.. däremot när jag är hemma brukar vi skväla ihop, min übermusikaliska bror och jag... och han följer ju med tillbaka, så förhoppningsvis blir det något av att sjunga den här ggn... han kanske kan göra så jag har lite bra musik på noter på datorn, så jag bara kan sjunga med.. det vore fantastiskt..

Annars tycker Kasper att det märks att jag har fått en dator med bra högtalare, för nu spelar jag musik konstant igen.. och jag studsar runt och jag sjunger.. livsglädjen, den sitter i musiken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback