Middag

Jag tror att det är dags att göra mat... idag blir det hemgjorda biffar med ungsstekta rotsaker och feta.. wey. :) Har köpt nån smaksatt creme fraishe också, som vi ska undersöka vidare.. sen har Bergman gjort mig sugen, och vi köpte chips (även fast popcorn är nyttigare)

Jaja.. matlagning var det.. Marias mage skriker efter mat..

Efter 72 kollningen är jag fortfarande på 8 plats på lägenheten.. give it up allready...

Vi vann förresten 100 kronor på en trisslott nyss.. Wey. :D storvinsten närmar sig. ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, jag spelar dock väldigt sällan och ännu mer sällan vinner jag. Men trots det att vinsten är liten så ger den ett dubbelt så stor lyckorus! :) Så grattis! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback