Nära och bra..

Nu har vi hittat dit vi ska skriva tenta.. nära och bra dit.. men å andra sidan är det aldrig en dans på rosor att cykla hem.. för de sista 500 meterna har vi motvind så det bara skriker om det.. aldrig roligt att cykla åt det hållet... men iom att det är ås nära har vi sovmorgon imorrn. :D tentan börjar 9.15-14... och vi skulle kunna sova till 8.. men jag ska kliva upp innan och duscha.. tror också att det blir att kliva upp lite tidigare, beroende på hur klar jag känner mig när vi har gått och lagt oss... ska diskutera lite när vi har hoppat i säng också.. så får vi se vad vi kan sen..

Håll tummarna för mig imorgon om jag inte skrivit något mer innan dess.. ;) eller.. håll tummarna för mig iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback