Plus och Minus

Jag fick en krukros i för sen alla hjärtans dagspresent från min älskling. men det verkar ha följt miljoner blomflugor med den.. :P Och eftersom jag har ställt den här bredvid mig så har jag blomflugor överallt.. :P Dumt dumt... men jag vill ha den där ändå. jag kanske är dum.

Det bästa med mitt nya skrivbord är att jag nu har fått en plats att lägga min bok som jag ska läsa på så jag slipper böja mig som satan för att läsa i sängen... Den är 900 sidor tjock, så det är inget man bara bär med sig för skojs skull heller.. :P

Sovmorgon idag till 9.. och jag kände mig helt utvilad.. Det känns underbart. :) jag tror jag ska sluta kliva upp senare.. okej.. kanske halv 10.. ;P För jag ääälskar vår säng.. men ändå.. det känns skönt att komma upp och göra något vettigt... Speciellt såna här dagar när man börjar 13.15.. :D

Nu har jag högtalare, så jag kan lyssna på MIN musik.. och det är så underbart. :D Kunde väl det förut med, men det lät så konstigt på min bärbara...

Inatt klev jag upp i 5 minuter för att se om vädret tillät mig att titta på månförmörkelsen, men det gjorde den inte.. precis lika grått då som det är idag.. tvärgrått.. minus minus...

Nä, nu ska jag fortsätta läsa boken.. för jag kan ju nu. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback