Svårt att tyda

Mina anteckningar efter en föreläsning är inte det allra lättaste att tyda faktiskt.. det är.. riktigt svårt ibland, men som tur är har jag ju Kasper till "hjälp". Han verkar dock ha svårare än jag att se vad jag skriver. dessutom brukar han helt plötsligt skrika: Du har skrivit feeel, och rätta mig (hittills har det visat sig att det är jag som har rätt ändå).

Hur som helst så tar det en jävla tid att skriva de här anteckningarna på datorn, men jag lär mig en massa medan, och det är ju nästan huvudsaken. :) Dessutom är det så bra att kunna skriva ut renskrivna anteckningar för att kunna stryka över sånt som är extra viktigt. :)

Nä, snart ska jag se på Miami Ink.. sen ska jag nog sätta mig och läsa lite tror jag.. bara ca 150 sidor kvar i den här engelska boken, och sen är det 4 böcker kvar.. innan  den 14 mars..:S + att jag kanske måste se glad ut och skriva omtenta.. men jag hoppas att jag slipper.. dock känns det väldigt osäkert.. mitt första IG på 21 år, kan det vara så hemsk? eller.. åtminstone nästan 14.. jisses.. räknar man mitt år som distansare på komvux blir det verkligen snart 14 år i skolan..:S 13,5 har jag gått.. skräckinjagande... och sen jobba i skolan i typ 40.. låter lovande det här.. verkligen.:P

Nä.. huvva..

Vad ska ni göra för kul ikväll? Gör mig avundsjuk!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha tur för dig att du slapp sjön då ;) haha!

Postat av: Sandra

svar: låter jobbigt, vilken inriktning är det? jag pluggar samhälle ekonomi, sista terminen nu. Ikväll blir det filmkväll.

2008-02-24 @ 19:34:36
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: haha tror jag med ;D

2008-02-24 @ 19:37:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback