Tvinga

Jag tror att jag ska tvinga Kasper att byta plats på skrivaren så den står under min dator istället.. dels för att den får bättre plats under mitt skrivbord, men allra mest eftersom det är jag som använder den mest.. då kan jag ju äntligen scanna in mina bilder och försöka mig på att göra en header. :)

Det är sånt som alla vill veta va?

Nä.. nu tror jag att det är dags för mig att se jätteglad ut och läsa lite bok.. jag funderar på att tokläsa som satan, enbart för att ha läst boken.. även om allt inte komemr att fastna, men det gör det ju inte ändå, hur långsamt jag än läser... Tänk att det är så tråkigt att plugga. :P

Dock... hade det kunnat vara värre. Det hade kunnat vara matte, eller fysik, eller konstruktion.. usch usch usch..

Kommentarer
Postat av: Andrea

Söt header :-)

Postat av: ewe:)

Skitsöt header:)

2008-02-24 @ 22:25:46
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback