Gräsänka..

Nu är jag gräsänka.. har varit det i ett partimmar också... har skapligt tråkigt faktiskt.. :P men tittarpå brottskod försvunnen nu. :) så lite fortare får tiden..

När jag åkte hem åkte jag in på Ica och handlade lite.. snäll som jag är lät jag en tant gå före mig i kön för hon sa att hon redan hade handlat men var tvungen att betala.. och när hon då får gå före så börjar kärringen att prata om att sätta in pengar, och inte nog med det utan hon skulle nog fan dra alla kort hon hade också... förbaskade tant.. där har man för att man är snäll.. :P Dessutom regnade det.. och det fanns ingen plats på parkeringen så jag var tvungen att köra in i garaget... och det har jag aldrig gjort förut.. ;P men det gick ju strålande.. nu får vi väl snarare se om jag klarar av att köra ut när han ska hämtas igen. .:P

Rapporten går långsamt.. men den skrivs ju iaf. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback