Hmm..

Nu är det nog dags att ta itu med vad jag ska säga på min redovisning på fredag.. och så ska jag försöka klottra till fler sidor också.. men det bör nog gå ganska fort. :) Hoppas jag..

Imorse gjorde jag polentagröt till frukost..var länge sedan jag åt det, och kasper hade aldrig gjort det.. så idag var dagen D...:P och han tyckte om det. :D middag idag blir ungstekt falukorv åt mig.. och stekt makrill åt kasper.. jajust det.. måste ju gå och handla potatis till potatismoset... wey.. vilket spännande liv jag lever. :P

På måndag börjar historian.. jag är spänd.. och hoppas på att det blir roligt.. jag vill, jag vill, jag vill. :D

Nä.. bara bajs på att plugga just nu.. men jag gör det väl ändå.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback