Lite långsamt.. men ändå...

Många andra verkar ha beskrivit sitt 2007 redan.. men inte jag.. :P Ska försöka mig på det nu.. men jag är inte ens säker på att jag minns vad som har hänt.. och när.. :P

Januari - Hmm..
Februari - Hmm...
Mars - Hmm...
April - Fyllde 20. Åkte ner till Thomas i Kista och hälsade på, sökte jobb i Uppsala, inga napp. Sökte lärarutbildning i både Uppsala och Umeå.
Maj - Slutade jobbet på Dollarstore i Ström och hade lite semester.
Juni -  Packade säkert mest hela månaden.
Juli - Flyttade ner till Uppsala, familjen kom med alla sakerna, hade jobbintervju, jobbade, och slutade på Aros Socks. Lillebror kom och hälsade på, vi åkte till sthlm och gick på Gröna Lund och in i domkyrkan i Uppsala.
Augusti - Hade registrering till lärarprogrammet
September - Började skolan, insåg att
Sofia från skyttegym och jag gick i samma klass..:)
Oktober - Kasper fyller 19.
November - Åkte hem och hälsade på lagom tills mamma fyllde 53.
December - Julmånad. Mycket mys, ingen snö. Julstädning och matköp. Åkte hem upp till Ström både Kasper och jag, hade med oss anka, som Kasper är van att ha istället för skinka. :) Nyår spenderade vi skilda, men vi hade mysigt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback