Mest värdelösa..

Det var nog det mest värdelösa seminariet jag har varit på.. inte nått nytt fick vi lära oss.. bloody hell... Och för det pallrade jag mig upp klockan 7 med Kasper och gjorde risgrynsgröt (från sån där korv man kan köpa på ica).. strålande....

Imorrn däremot har mitt arbetslag bestämt sig för att skippa handledningen om fältundersökning, eftersom vi alla redan har fixat den.. :P och då kändes ju det lagomt onödigt... men vi har nån annan workshop om presentation, som säkert kan vara bra att gå på...

Hmmm.. Undrar om det är Bones ikväll? Hoppas hoppas hoppas. :) för idag tänker jag inte ens tänka på nått.. Även om jag bara har en vecka på mig att komma fram till vad ajg ska skriva, så vi i arbetslaget kan komma fram till vår presentation.. nu är det jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Marie

Gröt i sån där korv. Är det verkligen gott? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback