motivation.

Nu har vi provat mitt´högra knä genom att springa... jag har haft ont i det ett par veckor.. skulle jag gå till en doktor skulle han säkert säga idrottsskada.. det gjorde dom senast jag hade nått konstigt symptom.. då i höften.. :P kan dock påpeka att "idrotts"skadan i höften är kvar.. jag kan fortfarande få den att låta konstigt..

Jaja.. nog om detta.. Sen jag började försöka gå ner i vikt måste jag erkänna att min framgång har varit skral.. och det har nog kasper kommit på också.. för nu sa han att för varje kilo jag går ner ska jag få fotmassage av honom... och när jag har gått ner 5 kilo ska han bjuda mig på en helkroppsmassage inne i stan.. Det lät trevligt tycker jag.. så nu är det nog till att sluta med kakorna totalt.. :P jag har aldrig fått en helkroppsmassage.. eller en annan massage heller för den delen.. inte av ett proffs iaf...

Nä.. duschen.. och sen ska vi lägga oss och titta på ett avsnitt morden i midsomer.. det har jag iaf förtjänat.. :P för även om alla andra klarar av att springa kilometer på kilometer.. är jag glad när jag klarar 500 dubbelsteg totalt.. (lite över 1 km) men å andra sidan är jag tjock, otränad och har ont i ett knä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback