Tomt..

Idag åkte mamsen hem.. och nu är det första ggn vi är sjäva på 2 veckor.. det känns lite småtomt faktiskt..

Just nu är jag mest trött, även fast jag sov till halv 2 idag.. med ett avbrott på nån timme när vi skjutsade mamma.. men så är jag ju sjuk också.. väntar på att glöggen ska bli nog varm... och sen kommer jag nog att slockna i soffan.. det ska vara repris på Magnus Betnér - Ingenting är heligt på 5an vid 1.. men vi får se om jag orkar...

Provat mitt fotbad idag.. och det var alldeles, alldeles underbart. :)

Nu är det snart slut på jullovet.. den 8onde börjar jag.. med seminarium om skönlitteratur... har läst sandor slash ida, och den tycker jag att de flesta ungdomar ska behöva läsa, mest för att få förståelse för hur det är. Att bara för att du tycker/tror att någon är på ett visst sätt pga deras intressen behöver inte det vara sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback