Alldeles, alldeles.. borta

Strömmen försvann här ett tag idag. Helt utan förvarning. Pang!! sa det i lillebrors förstärkare och jag hoppade högt i förskräckelse. Inte mitt fel att jag är så jävla lättskrämd. Däremot tog det ett bra tag innan vi insåg vad som hänt, men den kom tillbaka innan vi åkte mot Hillsand. Där var inte strömmen tillbaka, och cafét som skulle ha mat och sånt hade inga ugnar, men det finns folk med vedspis. Jomenvisst. Så mat fick vi, och kakor och grejer. Underbart gott. :) Dock var det strömlöst hela tiden medan vi var där.  Tack och lov för Jämtländska sommarkvällar då solen är uppe vääääldigt länge. Det är inte mörkt än.

Själv ska jag nog lägga mig och läsa lite bok tror jag. Håller på att somna.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nepp haha :P men fick den på mejlen igen!

Postat av: Josefin

sv: haha ja, jag hatar att jag älskar den :P

2008-07-19 @ 09:08:14
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag känner med dig, jag är också jätte lättskrämd:D

2008-07-21 @ 09:10:38
URL: http://mumintroll84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback