Baka bröd

Imorse vaknade jag 9.15 av att telefonen här hemma ringde. Taskigt läge. :P Speciellt eftersom det inte var nån som ville prata med mig heller. Vilket jäkla sätt! Jaja.. Det betyder ju iaf att jag har varit vaken sen dess men inte har jag gjort nått vettigt inte. Däremot har mamma fått för sig att vi ska baka bröd, så nu är jag nervös. Av alla talanger jag inte har är bakning en ganska viktig del. :P Fast jag tycker det är roligt att baka, bara inte att diska efter mig. ;)

Ikväll ska vi åka på nått sommarkafé i Hillsand och äta middag och bara vara. Mormor ska med, och morbror Rolf och hans fjälla Anki. Mamma, Mats och jag också såklart. :) Vi får vällan se om ni kan få några snitsiga bilder på oss sen.;)  Jag blir ju alltid så snitsig på bild annars, brukar inte alls se helfestlig ut. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback