Kompisdrömmar

Inatt hade jag en dröm om en gammal kompis igen... han brukar hemsöka mina drömmar ibland.. Knepigt med tanke på att det är sällan jag tänker på sagda människa av olika anledningar. Konstigt nog har jag alltid med mig anledningen av varför vi inte pratar i drömmen.. drömmar ska väl ändå inte vara så verklighetsförankrade som mina är hoppas jag? Jag vet att dom ggr som Kasper vaknar och talar om för mig att han har drömt att han har pussat på nån annan så har jag aldrig funnits med i drömmarna.. medan om jag drömmer om att pussa på nån annan blir jag alltid helt förtvivlad i drömmen och drar upp min pojkvän Kasper, och hur ska jag kunna tala om det för honom.. osv.. :P Det har till och med funnits gånger jag har vaknat upp och haft ångest för vad jag "har gjort dagen innan", innan jag kommer fram till att det är en dröm... Sånt här är kul att veta va?

Idag är också en grå dag förresten... en såndär dag som man kan fundera på att göra om bloggdesignen men som vanligt kommer jag att inse att jag inte orkar detta alls.:P Jag har en idé om hur jag skulle vilja göra, men som sagt så tror jag inte att jag orkar.:P Nä, jag får nog vara nöjd med det jag har tror jag.. Absolut..


Ni är anledningen till varje litet leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback