Lista

Kan det vara så att jag har mycket lite att göra? Svar: JA!
Så jag hittade en lista i den
här bloggen som jag ska roa mig med.

Hur bra känner du din sambo?

Vad heter han: Kasper
Vad har han för favoritfärg?: Oj, ingen tror jag
Vad har han för ögonfärg?: Bruna
Klädstil: Jeans & t-shirt
Har han färgat håret nån gång: Ja, han var rödhårig en gång. Ingen hit. ;)
Har han klippt sig någon gång: Jadå, flera gånger
Har han piercat sig: I vänster öra
Dricker han: Jodå, han är ju dansk för hela helsike.;P Men han dricker inte så mycket.;)
Röker han: Nej
Vad har han för mobil: En Nokia nånting som är jättedålig
Vad vill han bli när han blir stor: Mekaniker
Vad har han för färg i sitt rum: I hans rum hemma hos mor sin har han en gammal sänderriven ljus tapet=/
Har han någon/några systrar: 1 halvsyster i Sverige och en halvsyster i Danmark
Har han någon/några bröder: 2 halvbröder i Danmark
Vad är hans favoritmat?: Sushi
Vilken mat hatar han?: Finns nog ingen. Falukorv i sånna fall.:P
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa massa tekniska prylar.;P
Vad brukar han göra efter skolan: Sätta sig vid datorn, eller mysa med mig.:) Annars kan det ju bli en del plugg också.
Vad heter hans pappa och mamma: Lars (& Dina)  & Pia (& Anders)
Har han bråkat med nån någon gång: Jodå.
Vad brukar han göra på helgerna: Vara med mig
Vad har han för musiksmak: Han lyssnar på det mesta :P
Hur/var träffades ni första gången?: Vi träffades på gymnasiet. 2 veckor efter att han flyttat upp och börjat 1an. :P Genom Sara kan vi väl säga att det var också. :)
Hur gamla var ni då: 15 (han skulle fylla 16) & 17
Vad påminner dig om honom: Oj.. Det mesta.:P
Vad var det första han sa till dig: Hej, skulle jag kunna tänka mig:P
Vad var det första du sa till han: Det lär nog ha varit samma. ;)
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Hur mycket vi saknar och älskar varandra. 
Är han beroende av något?: Mig? ;P
Vad kallar du han: Älskling & Kasper
Vad kallar han dig: Älskling & Maria (<- speciellt om han tycker att jag har gjort nått mindre bra. ;) )
Idrottar han: Han är sportskytt.:P Men det gör han väl inte så ofta längre.
Hur länge har ni vart tillsammans: 4 år den 5e september
Hårfärg: brun
När fyller han år: 26 september
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En röd ros. :)
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Underbarast, min & fantastisk!
Vilket år är han född: 1988
Gillar du han?: Ja, det vore väl bra va? Jag älskar honom enormt mycket. :)

Kommentarer
Postat av: Maria Risto

Klart det är ok=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback