Mitt på morgonen

06.30 pallrade jag mig upp idag. Jösses vad trött jag är. 4 timmars sömn blev det, men jag var snäll med mamma som skulle till tandläkaren. Hon tappade en bit av en plomb i förrgår så hon fick en tid imorse, även fast hon inte bor här... Så jag och lillebror satt nere vid Fyrisån i ca en timme och läste medan mamma var hos tandis.. Nu så är vi ju fit for fight tidigt ändå då. :)

Dagen har planerats såhär: Skogspromenad nu strax, och sen när vi kommer hem åker vi nog till Lyssnaängsbadet och har en heldag vid/i vattnet med ljudbok och historiebok.. Hurra.. ;) Så nu ska vi nog göra oss i ordning för skogspromenaden. En litetn sväng lär vi ju gå iaf. :)

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback