Viktmål

Jag sitter och tittar på den sida som jag är medlem i.. Mitt mål som jag hade satt var 17 kilo innan den 28 juli.. Det är lite mer än en månad dit, och enligt mammas och pappas våg har jag inte rört mig neråt ett dugg... det gör ont.. jag som har varit duktig och slutat med en massa som jag åt förut, och jag har rört mig mer.. bara att hoppas på att vågen visar fel och att jag får en glad överraskning när jag kommer hem igen..

Men jag har iaf tagit nya tag.. Jag ska skriva in allt jag äter, för det har jag slarvat med. Och mamma och jag var och simmade våra 500 meter idag igen.. Även fast det blåste och inte ens var 15 grader varmt, det var närmare 12.. Då blir jag lite stolt över mig själv.:) Kanske går det att hitta nått bra och lite mindre kaloririkt kakrecept att prova på.. För jag vill vara smala Maria igen, då mådde jag bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback