10 timmar

10 timmar gräsänka..;P och jag har ju inte dött än.. men som jag sa till konrad: vad skulle jag göra, hoppa över balkongräcket?

jag har hunnit diska, städa en del av köket, vardagsrummet och sovrummet.. jag har fortfarande 27 sidor att läsa innan jag får sova.. men det är inte lika noga.. jag hinner nog.. Jag har packat upp mina typ 10 kycklingar också, eftersom det ändå är påsk och jag är själv, så kan jag ju få ha lite fint iaf. ;P Min älsklingstupp hittade jag åt också... kanske måste fota honom sen nån gång..;P min fotomodell. ;)

Tur att jag kan roa mig själv;P msn, scrubs och melodifestivalskivan och jag är ganska nöjd... om en halvtimme är det väl CSI också, så det ska jag se på.. sen får vi se vad jag tar med mig för film till sängen.. jag funderar faktiskt på cats, eller ett par avsnitt av scrubs.. eller down with love, för den avskyr kasper..:P men vi får väl se...

Jag vill gå på promenad, men jag går inte ut själv i mörkret i Uppsala, jag är väl inte självmordsbenägen heller? :P

Kommentarer
Postat av: Josephine

aj tanterna var sötsugna igår? hah..jo det var rätt rejält med människor i butikerna, men vi hade nog inte tanter vid godiset, endast småbarnen:D oj jag måste nog önska mig melodifestivalskivan från mina "svärföräldrar" i Sverige, det var så bra i år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback