Bara 3 kvar nu

3 böcker kvar som borde läsas innan tentan.. en av dom är ca 50 sidor, så den ska väl inte vara något problem.. de andra 2 är däremot på över 200 sidor var som ska läsas.. riktigt skoj det kändes då?

Dessutom är jag hungrig hungrig hungrig.. så jag funderar faktiskt på om det inte är dags att gå och börja laga till kycklingen nu... eftersom Kasper och jag är impulsmatlagare blir det kyckling med en massa konstigt på.. för när jag lagar mat, så slänger jag ner de ena konstiga kryddorna efter de andra, och hoppas på att det blir bra sen. ;)

Vad har jag kvar att läsa då? Jo:
Nordens historia: en europeisk region under 200 år (faktikst bara 62 sidor i den ;P)
Europa i världen: medeltiden  (366 sidor :S)
Det svenska samhället 800-1720: klerkernas och adelns tid (ca 190 sidor)

Rena rama lyckan.. och den enda anledningen till att jag skriver det här är att få lite medlidande. ;P så; ge mig medlidande människor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback