Bra där..

Det snöar inte idag, och jag är mycket glad över det. :) Skatan som bygger bo utanför fönstret verkar också vara mycket glad över det.. ;P Det har till och med blivit plusgrader, rena rama lyckan. Dock ligger snön kvar, och det gillas inte..

Sen är jag jäkligt nervös över att jag ska hämta Kasper vid tåget, inte över hämtningen i sig, men över att jag ska backa ut monsterBMWn ur garaget.. Woho.. Fast, å andra sidan kan jag inte göra den mer bucklig än vad Kasper redan har gjort, för han har redan träffat garaget med bilen, det har inte jag. :D

Kommentarer
Postat av: sofia

vad läser du i uppsala då? :D

Postat av: Pialotta

Lycka till då.. du ska se det går kalasbra:-)
Härligt att pojkvännen kommer till dig då.. för det är väl din pojkvän eller..
Glad fortsatt Påsk.

2008-03-23 @ 16:07:10
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback