dags att ta itu med sakerna..

Nä, det är väl dags att ta itu med de sista 15 sidorna som måste vara lästa idag... men det är inte lika kul att vara ensam hemma längre.. jag vill ha en kram.. alla andra gånger jag varit borta från Kasper har jag åtminstone varit hemma hos mamma så man kunde göra nått ändå.. men nu är jag själv.. till och med på Irland kunde jag gå och kramas på bäbisarna när det gjorde för ont.. :S

Sånna här dagar lyssnar jag bara på brustet-hjärta-musik... det är sånna låtar som handlar om att vara ensam, ifall nån undrade. ;P

inte har jag städat heller.. men jag har tvättat 3 omgångar med tvätt, det måste ju vara värt nått.. och nästan läst 50 sidor.. kommer att ha gjort det innan 1 ikväll iaf.. :P för igår höll jag på att somna i boken..

Nä.. back to the book.

Kommentarer
Postat av: Minna

åååh
vill också kunna ladda ner

Postat av: Ida

Riktigt gott :D

2008-03-21 @ 19:29:36
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback