En dag bara vore trevligt

Det vore faktiskt trevligt att få må bra i en dag bara.. för nu har jag varit halvsjuk ett bra tag igen.. blä... men tack och lov så mår jag inte mer än illa i omgångar.. så det hade ju kunnat vara mycket värre..

Vi ska snart åka till Stadium och köpa en ny
stegräknare åt mig.. ;P och bara för att jag är en sån som ska ha resultat hur fort som möjligt så ställde jag mig på vågen imorse, för en smygtitt.. Efter frukosten var det iofs och jag brukar alltid väga mig direkt när jag stiger upp.. Varje måndag ska man skriva in sin vikt på sidan jag är med på förresten.. Och jag kan säga såhär.. I måndags när jag ställde mig på vågen stod den på nästan 83 kilo... och idag efter lika mycket frukost står den på nästan 81.. ;P Så jag är så lycklig så lycklig.. Bättre blir det av att Kasper har lovat att för varje kilo jag går ner ska han massera mina fötter.. och när jag gått ner 5 kilo så ska han bjuda mig på helkroppsmassage inne i stan. :) Hur som helst så skrev jag 82 kilo i måndags för att jag tänkte att det var rimligt efter min stora frukost.. så det är bara knapp 1,5 kilo som det är ner.. men ändå.. det är en fotmassage, och dessutom är det inte måndag än. :) Allt detta trots mitt "svull" av chips och godis igår.. jaja..

Till lunch idag blir det nog en subwaymacka.. en sån där 15cm.. för om man väljer rätt på så funkade det helt okej med mitt kalorintag.. dessutom ska jag ju gå också, eller hur? ;P

Kommentarer
Postat av: Josiee

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback