Fotbad

Åh, så skönt.. köpte mig ett fotbad efter nyår.. och nu var det väl typ 2 gången jag använder den.. och jag vet inte varför jag inte använder den jämt för... massage och bubblor och grejer... så skönt...

Har faktiskt pluggat lite till.. men man kan inte direkt påstå att jag stressläser.. det går ganska långsamt.. men så är jag ju ganska trött också...

Ikväll är det melodifestivalen, om nån hade missat det. ;) tror jag ju inte att nån gjort, men ändå.. Jag tycker att Sanna Nielsen eller Charlotte Perelli ska vinna.. men jag gillar Nordmans låt också.. fast, inte som vinnarbidrag. :P Bara inte Christer Sjögren och helst inte Amy Diamond heller..:P

Vilken/Vilka hejar du på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sranje

hejar på Perelli eller Nordman =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback