Give me a hand

Just nu försöker jag få världens bästa skytt, herr Konrad att starta en egen blogg... Det går väl inte nå vidare, fast han har nästan lovat att starta en imorrn.. det kan ju vara bra att han gör det så att jag kan länka varenda gång jag skriver om honom.. ;P Jag kanske måste göra ett Konradinlägg varje dag så han kan läsa.. ;) Vad tycker herr Konrad om det? ;)

Den här helgen har egentligen gått ut på att få hit Konrad, och ha honom att laga mat och städa åt mig så att jag kunde slippa.. jag till och med gav honom det generösa erbjudandet att få sova på min soffa.. Han hade till och med kunnat få ha leopardsängkläderna som jsut nu är på extratäcket.. men nej nej. ;P Han ville åka hem till mamsen på påsklovet... och lämna mig alldeles ensam i Uppsala... Inte för att han skulle vara i Uppsala iaf, utan i Strömsund, men det var väl inte så noga.. ;P

Nä.. jag måste säga att tillsammans med Bergman har Konrad räddat min ensamma helg (eller hälg som vi säger hemma). .Mamma med som har ringt och sett efter så att jag lever.. ;) Men det är Konrad som är Konrad, det kommer vi inte ifrån :)

Kommentarer
Postat av: Konrad

Haha det där med bästa skytte är väl lite väl och ta i :p men tack ;) Jo det där med bloggen får vi väl se vad som händer ;)

2008-03-22 @ 23:02:17
Postat av: sofia

ne okej :) har din påsk varit mysig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback