Godnatt

Nu är det dags att gå och lägga sig med boken i knäna och läsa ett par sidor igen.. eftersom vi inte har några som helst lektioner förrän nästa onsdag så ska jag vara duktig och läsa som attan hade jag planerat, och det blir nog lättare när Kasper åker till Ludvika så jag inte har nån som lurar mig att spela spel hela tiden. ;P

Kasper ska alltså lämna mig helt ensam i.. typ 3 dagar.. och det är helt självvalt från min sida.. jag har inte haft någon som helst ensamtid på snart 1 år.. och jag längtar efter att få skutta omkring som jag gjorde hemma på mitt rum när det bara gick att stänga dörren om sig... stackars grannar, som kommer få ha mig skuttandes och stortjutandes över hela lägenheten, när jag inte läser förstås! men å andra sidan blir dom ju snart av med mig ändå... dock kommer jag att se på film när jag somnar och jag kommer med största sannorlikhet att ha lampor på, för är det nått jag hatar, så är det att vara ensam nånstans när det är sovdags.. kommer säkert att vara som en igel på kaspers telefon och ångra mitt val bittert, men det märks.. ni kan väl hålla tummarna för mig?

hur som helst.. godnatt var det.. så... GODNATT!

Kommentarer
Postat av: evans

Det är skönt med ensamtid! Hoppas att det går bra! Och grattis till lägenheten också! Det känns väl bra att ha det fixat?

Hmm, har du råkat ur för hertiginnan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback