Halvvägs. ;P

Nu har jag kommit halvvägs till nymålade naglar.. jag har tagit bort det gamla flagnande nagellacket.. Åh, jag är så duktig. ;)

Jag skulle behöva läsa lite till också, men det kommer jag nog att göra sen ocskå.. och idag fick jag hem filmen som handlar om historien i omtentan, så vi ska se lite grann av den ikväll också. och så är det ju Numbers.. Det är viktigt med. ;)

Mitt stora dilemma just nu är vilken färg jag ska ha på naglarna.. ;P skarp färg är bättre för att jag tar hand om det bättre, men.. det vet jag inte om jag orkar..:P annars ska jag ta nån mer diskret färg så det är lätt att låta bli att ta hand om det.. Jisses vilket i-landsproblem...

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: mat tina :D sjdå?

Postat av: Dress Like a Princess

hoppas du får en rolig kväll :)

2008-03-28 @ 19:47:00
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

ja han är ju de :)

2008-03-28 @ 19:54:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback