Hör och häpna

Först och främst måste jag säga att jag aldrig någonsin har varit så skräckslagen och känt mig så tom som jag gjorde idag när jag såg tentafrågorna.. men.. det släppte.. och jag skrev som bara attna... sen att jag säkert har skrivit lite egen historia och kanske inte tagit med saker som var helt relevanta har jag utan problem svarat på 5 frågor tenta idag.. fantastiskt.. nu vill jag bara att kasper också kommer hem så jag får veta om jag har rätt. ;P tror jag ska ringa mamma och berätta hur fantastiskt skönt det kändes idag.. och jag tror tillochmed att jag kan ha klarat den... helt underbart. :)

Så.. nu en vecka i extas tills man får veta att det inte alls gick så bra som det kändes. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback