Illgrönt

Mina illgröna naglar sken idag när vi åkte och köpte stegräknaren.. tänk bara om det då dessutom hade varit vinterföre ute.. Pratade med mamsen också, som sa att det var flera plusgrader hemma i Jämtland med.. Hoppas att det är kvar för att stanna nu.. Det gör jag verkligen..

min mams och min bror kommer ner den 29e april och hjälper oss att flytta.. :) Då ska vi åka och äta mongolisk barbeque också.. för det är såååå gott.. kasper har nästan lovat att bjuda mig på middag där när jag fyller år också, så det blir 2 ggr med 3 veckors mellanrum.. Praktiskt för honom då han inte behöver leta present åt mig. ;) Och jag känner mig lastgammal.. det fanns en tid då man trodde att man aldrig nånsin skulle bli 20.. och nu blir jag 21 om 10 dagar. :S Yikes, vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Josephine

javisst, mycket roligare människor:) Hörru, vänta tills du är som jag som fyller 25 nästa år..urk.. :) nej, inte är vi gamla ännu:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback