Jesus

Med 40 sidor kvar i boken om feodalismen har jag återigen tagit paus.. nu har jag läst 60 sidor igen.. :P måste väl vara på typ 45 minuter.. eftersom jag har räknat ut en strategi som med all sannorlikhet inte kommer att funka kommer den aldrig att användas igen.. men... just nu går den iaf ut på att jag ska försöka stressläsa mig igenom så mycket som möjligt tills imorrn.. och sätta mina små klisterlappar på sånt som jag tror är viktigt. :P fortsätter jag i mitt nuvarande tempo borde jag ha hunnit stressläsa alla böcker fram tills imorrn...


Jag kom på att det är dags för en Tentaplugg-kategori.. så nu får jag sitta och pyssla om lite i mina gamla inlägg, men det blir säkert en trevlig omväxling ett tag.. kan nästan lova att alla mina inlägg fram till på fredag kommer att ha nått med den här kategorin att göra. ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Har du historietenta? feodalismen tyckte jag alltid om, och den är intressant att undervisa också:) Jag känner igen mig i den matrixförklaring.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback