Jisses..

Jaha.. en 0a.. på 2 pers.. kul.. :P 18 kvadrat för att klämma in sig 2 pers.. hoppas vi får nått anant fort.. ;P men får vi den här, så att de godkänner Kasper som hyresgäst, då tar vi det så länge.. annars blir det ju bara kalabalik ändå... för jag vill känna mig trygg...

Hur som helst så är det svårt som attan att plugga när man vet att man kanske får ett rum till helgen... tur att vi trivs ihop jag och älskling så att vi kan bo ihop även om det är trångt... jag spattar omkring och funderar på vad man ska ta med, vi mäter och vi har oss... jisses å jisses...


Kommentarer
Postat av: Emma

vilken fin header du har =)Dunderklumpen va? Han som Bebbe Wolgers var med i...tufft =)Varför denna header?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback