Målet

Här är bilderna på mig som bevisar total viktökning på 3 år.. Den första är från revypremiären i februari 2005 och den andra är från idag, mars 2008.. Det är ca 20 kilo, som har smygit sig på mig, för jag har aldrig varit smalsmal utan alltid haft en liten mage. ;P Hur som helst är planen att gå från bild 2 till bild 1 på 18 veckor.. shit.. :S Det har ju tagit 3 år att bygga upp..;P Sen gör det ju inget om det blir lite mer muskler istället.. ;)



Ni får ursäkta mössan förresten, jag försöker få mitt hår att vänja sig vid att inte tvättas varje dag, och det blir så bra när man är hemma och inte behöver vara snygg. ;) T-et på tröjan står förresten för teknik. ;)


Kommentarer
Postat av: KANDI

heheh ah för mkt godis..men man kan inte låta bli....det bara står där o kollar på en...thihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback