Mer spel

Fy, så vi spelar spel.. och det låter väl knappast som vi gör nått annat heller, men riktigt så illa är det faktiskt inte. ;P vi har även skrivit av anteckningar och tittat på CSI.. Nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa bok ett litet tag.. och efterom jag knappt har haft ont i huvudet på hela dagen så kommer det nog gå bra att gå på skolan imorrn... dessutom skulle jag behöva gå på din sko, eftersom min rabatt där går ut om bara ett par dagar.. vi får väl se vad jag hittar för roliga skor. ;) och om jag hittar några.. kanske ett par nya fräscha sommarballerinor om jag har tur.. och om plånboken vill. ;)

ja, ungefär så mycket shoppingblogg är det här iaf. ;P fast, å andra sidan är jag ju inte särskitl intresserad av vare sig mode eller shopping, så det är väl inte så konstigt heller. ;)

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: t0tta

Tackar, tackar =) Ja, din bakrund blir man inte snurrig av =) Gillar norskenet.

Postat av: millan

Ha en bra Tisdag!

2008-03-18 @ 00:10:22
URL: http://moder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback