Nästan

Jag har nästan diskat klart.. just nu är det nån form och kastrull kvar som ligger i blöt.. enbart för att Kasper ville ha couscous igår.. blää.. och det tyckte han också.. nä fy satan.. så nu har jag den brända kastrullen kvar att diska.. skoj..

hade tänkt läsa, men huvudvärken är igång igen.. undrar vad det är för fel? inne på 4 dygnet nu, och om jag ska vara ärlig börjar jag bli riktigt less på det.. speciellt på att den kommer och går.. fast jag är ändå glad över att jag inte har den hela tiden.

Annars tittar jag på Scrubs just nu.. har fixat 6 säsonger, så jag har ju det jag gör iaf..;P och det får mig att skratta och vara glad, så jag är faktiskt väldigt nöjd just nu .:)

Funderar på om jag ska äta snart också, men jag är inte särskilt hungrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback