Om jag bara kunde begripa

Jag har precis legat i soffan och högläst mina anteckningar för Kasper som skrivit dem på datorn.. För mig är det lättare att hålla koll på dem då för jag blir så snurrig av att leta i mina anteckningar.. Men genom Word blir det så ordnat och fint.. Vad ska man säga: Jag gick teknik på gymnasiet, vi spenderade dagarna vid datorn, det är inte mitt fel.. :P

Jag tror att datorn (åtminstone min) också är den plats i hela lägenheten där det säkert går att hitta det man letar efter fort, utan att använda massa sökfunktioner och sånt.. skrivbordet ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.. och det är väl inte så bra, för jag hittar verkligen ingenting någonstans.. Ska faktiskt bli skönt att flytta så man kanske inte behöver packa upp allt, och så att allt kanske verkligen kan få en plats där det hör hemma..

Mitt huvud snurrar, och jag måste erkänna att det inte gör mig ett dugg gott att sitta upp, men jag gillar inte att ligga ner.. Nä, jag sitter eller står, då är jag helnöjd.. :P

Vet ni? Idag har tillochmed mina blommor fått vatten.. Stackars stackars blommorna, att dom har överlevt såhär länge är nästan ofattbart..

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Svar: Ja jag tycker det är superfiffigt:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback