Regn

Tur att det är varmt så att det inte var mer snö som föll iaf.. för då hade jag blivit ledsen..

Kasper, som är världens bästa, tittade på mig nyss och i ungefär samma veva som han insåg att det kanske inte är alltför lång tid tills jag gått ner 5 kilo om jag fortsätter såhär såg han jättesöt ut och sa: Men vill du inte ha lite godis iaf? Tack.. snällt.. ;P

Hur som helst ska jag äta en mommamockaruta sen ändå.... :) så han får väl lite som han vill ändå..

Igår när vi stekte blodpudding stannade han upp och sa:Jag tycker att det luktar sockerkaka om blodpudding, men det har jag alltid gjort. Själv har jag aldrig gjort det, men ändå ;P Det kanske är så det är? ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: jo, absolut, det är nog väldigt sant. Sen har ju tjejer en förmåga att både tjafsa och snacka skit mer än killar!

Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-03-29 @ 18:40:15
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback