Spännande

Ska bli spännande att se hur Nordman klarar sig i melodifestivalen.. med tanke på att det var de som slog ut Androla i andra chansen... kommer de sist idag så verkar det ju onekligen så att alla röster de fick förra lördagen berodde på att de var just Carola och Andreas de stod mot, eftersom Sverige verkar hata henne?

Själv säger jag såhär.. jag tycker inte att nordman ska vinna, det gör jag inte.. men jag röstade på dem förra lördagen för att jag tyckte att låten var bättre än Carolas... skulle det ha varit Sussi Tapper som stod mot dem hade jag nog lagt rösten på Carola.. även om jag inte är överförtjust i henne jag heller, så tycker jag att det är låten man ska gå på.. sen har jag väl alltid varit svag för nordman också.. det var ju min första konsert när jag var 8 år på Dundermarknaden hemma.. :P

Nostalgi.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

tror han förlorar!

Postat av: Karin

håller med:p

2008-03-15 @ 18:44:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback