Splutt..

Jag spluttar (när jag har tråkigt brukar jag hitta på alla möjliga ord för nått annat) runt här hemma och är som i ett rus. :) alldeles överlycklig är jag över allt som har hänt idag faktiskt. :) Nä, inte riktigt allt. inte över snöhelvetet som åter igen har lagt sig.. jäkla skit.. :P

Även fast det är 1,5 månad kvar till flytt sitter vi och funderar på vad som går att packa ner lite fort och sådär.. sånt som vi inte använder så ofta och som alltså skulle kunna få en låda att bo i redan idag.. eftersom vi ändå inte haft nått förråd än så har vi ändå bott i ett par lådor, så ett par till gör knappast ont... Dessutom kan det vara trevligt att ha nått annat att tänka på än bara tentor. ;)

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

den som har självrespekt är också vårdad
men att vara hemma är en annan sak jag ber dig inte sova i aftonklänning precis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback