Trots det

Trots att jag vet att tiden bara flyger iväg när vi spelar spel kasper så spelar vi ändå.. hemskt.. ;P men det är ganska roligt.. och så får vi umgås utan att se på varandra. ;P för vi ser ju aaaaldrig varandra.. säga vad man vill om dataspel, ibland behövs det...

Nu har vi beställt pizza.. jag ska dock äta hamburgare, för idag infann sig inte orken att laga mat tydligen. ;P sen tänkte jag läsa lite till och sen kanske vi ändå spelar lite mer.. för även om spelet är skitjobbigt, så var det konstigt nog kul.. Anno 1701, koloniseringsspel eller nått liknande, så är ni inne i sånt så kan ni ju kolla upp det tycker jag. ;) För hur det än är så kommer det inget spännande på TV ikväll..

Vi kanske tillochmed kan skriva ner Kaspers anteckningar på datorn då. ;P Så är det gjort..

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: visst är det så?
mysigt ;)

Postat av: mims

ha en bra dag:)

2008-03-17 @ 21:22:55
URL: http://mims08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback