Tur det

Eftersom snutt har kommit hem, så är det mycket roligare att lägga sig, för nu vet jag att jag inte är ensam.. hmm. jag funkar nog inte så bra ensam, vilket nästan är en aha-upplevelse, eftersom jag alltid trott att jag gjorde det.. Ja, tydligen så gör jag inte det, inte helt ensam iaf.. Å andra sidan har jag aldrig varit särskilt förtjust i folksamlingar men man kan ju knappast kalla Kasper för folksamling.. ;P Nä, men dom som känner mig vet att jag inte är särskilt förtjust i att vara runt mycket folk, men kanske går att träna bort, vad vet jag? jag kan inte direkt påstå att jag har provat särskilt hårt..

Nä, hur som helst så var det godnatt jag tänkte skriva.. ;P För nu hade jag planerat att skutta i säng och läsa lite bok, något som jag inte alls har gjort innan idag.. så ett par sidor ska det läsas nu iaf, annars blir det ju inge bra.. då har jag ju kommit ut ur rytmen...

Och för den som undrade så var Horton en bra film, den tog sig. :) och det är ju Dr Seuss som skrivit om honom, och jag är överförtjust i Dr Seuss och har varit det sen mamma köpte One fish, two fish, red fish, blue fish när vi var i USA... det är snart 5 år sen.. jisses.. ;P

Jaja.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Klart jag ser texten. Den där har ju alla på datorn :P Det är ju den jag menar är stor

Postat av: sofia

jag har inte heller sett ettan och man behöver inte göra det för att fatta filmen :) men du såg den inte?
jag vet inte alls var jag vill plugga, tanken var ju att jag skulle plugga här i skåne, men nu vet jag inte.. kan ju lika gärna bli sthlm. kanske flyttar hem, vi får se..

2008-03-24 @ 00:25:06
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback