Typiskt

Det är så typiskt.. när kasper har tackat ja till det korridorsrummet får jag erbjudande om ett också.. men nej, det är inte så bra som det kan verka.. för det ligger bra mycket längre bort, i en annan stadsdel..:P det är iofs 7 kvadrat större.. men 1200 kr dyrare.. är det värt det? det tror vi inte...

Nu väntar frukost, och en dusch... för jag ser ut som ett troll.. sen väntar måttning hos Fredrik, och sen ska vi åka hit, plugga, fika och spela gitarr.. ;) m in prins har blivit så duktig nu.. ni skulle höra hur han klinkar på... å andra sidan skulle ni se hans morgonfrisyr också... åh, den kan jag skratta åt i flera timmar.. ;)

image39

Kasper på morgonen? Eller är det kanske min morgonfrisyr? Snarare en blandning. ;)
Bilden är tagen från:
Wikipedia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback