Usch

Nu är jag less på riktigt.. men jag måste erkänna att jag tror att jag kan mer än vad jag tror... fast, just nu har vi en pluggpaus.. jag har pratat med min mams och kasper får prata med sin nu..  vi har iaf läst mina anteckningar, och jisses vad jag kunde mer än vad jag trodde.. duktig jag. ;P

Hmm.. jag är trött, jag skulle kunna lägga mig ner och tvärsomna.. men tyvärr måste jag läsa mer om skillnaderna mellan öst- och västeuropeisk feodalism.. och även om islams välde.. och om kinas, och om... skandinavien (kalmarunionen) och om skillnaden mellan olika marknadsekonomier... woho, jag är en lycklig, lycklig människa.. :P

Nä huvva.. så fort kasper pratat klart ska vi hugga in på plugg igen.. det vi kan när vi somnar, det kan vi.. och har vi tur har tentagöraren varit duktig och bara tagit med frågor som vi kan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback