Vad gör jag?

Vad ska jag göra medan Kasper är borta? jo, jag ska töja ut mina trånga byxor.. springer jag omkring här hemma kan jag lika gärna ha på mig dom och se efter om de blir något rymligare, eller om jag blir lite nihoptryckt. ;)

Nu kommer han väl att gå till bussen om ca en halvtimme.. och jag kommer säkert att sitta här hemma och gråta ögonen ur mig.. det är iaf så vi har bestämt, att han ska ta bussen, och att jag ska stanna hemma, för vi vill inte nån av oss att jag ska gråta som en tok på en buss sen.. ;P

Vad ska jag mer göra medan han är i Ludvika? Jo
Läsa 200 sidor, allra minst
Jag ska försöka städa hela lägenheten så det är fint när han kommer tillbaka
sjunga för mig själv så mycket som möjligt ;)
Och bara äta det som jag vill ha.

Det ska faktiskt bli skönt att vara ensam, även om det kommer att bli hemskt.. första egentligen helt ensamma tiden på ett helt liv.. jag har aldrig haft en lägenhet för mig själv i flera dagar.. hmm.. skrämmande.. :P

Jag tror att jag ska baka kladdkaka nån av dagarna. :)

Kommentarer
Postat av: ella

kladdkaka e mums;)glad-påsk på dej=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback