Virrig

Nu känns det... att jag har varit helt stirrig hela dagen.. skitjobbigt.. funderar på att tvinga Kasper att gå och sova med mig nu. ;) måste ju vårda våra stackars dagar som är kvar med säng i ett annat rum..

Fast, jag tycker att det ska bli ganska kulö ändå. Kasper provade att bo i korridor medan han gick på skyttegym, och nu får jag också uppleva det.. blir väl en upplevelse om inte annat. ;)

Dock måste jag medge att jag inte gråter om vi får en annan lägenhet fort som attan. ;)

Sova strax lär det väl inte bli.. men det kanske är lika bra.. får sitta och stirra på TVn ett tag och hoppas på att det är lättare att somna sen då.. för det lär nog kunna snurra många tankar i huvudet på mig nu..:P tenta, flytt(?), få veta om vi klarat omtentan.. och sen ska vi ju få veta om vi klarat tentan som kommer.. och jag måste erkänna.. att chansen är mkt liten.. ska plugga som attan till nästa tenta.. för det här fungerar inte alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback