Abban dabban

Till skillnad från andra dagar när jag antingen har haft ont i huvudet eller nån annanstans har jag idag ont: Överallt, samtidigt. Det gör ont i benen och i armarna, i magen och i huvudet. jag har till och med ont i fötterna! Fy vad jag inte känner att spexrepet om en timme kommer gå bra, men jag ska dit, och jag ska kämpa. Det är ju bara 1,5 timmar vi pratar om, hur död kan jag bli? Svar: Mycket. Har jag blivit det alla andra dagar blir jag det garanterat idag.. Skit också.. Måste äta nått innan också, och nått efter.. aaah! Sen ska jag skjutsa Kasper till Birkarlarna också, hur ska detta gå? Kan jag köra bil i mitt tillstånd?

När spexandet är klart (och jag har skjutsat Kasper) ska jag hem och plugga, plugga och plugga lite till.. Det är nog dags att börja nu.. Mycket böcker kvar att läsa, och mindre tid än 2 veckor.. Bajs!

Jag är så trött så jag skelar, och då är jag trött.. Till och med jag ser att jag gör det.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback