Att göra ingenting

Om att göra ingenting är en konst, så är jag bäst på den.. :P eller åtminstone är jag bäst på att göra oviktiga saker när det finns viktigare saker att göra.. faktiskt.. Jag måste plugga, och det gör jag inte.. vi skulle kunnat packa upp mer, men det gör vi inte..  och jag skulle kunna laga mat, och det gör jag inte.. utan jag spelar betapet med Kasper.. men vi har ju tvättat iaf. ;)

När omgången är slut ska vi laga mat, så det så;) Jag tror att vi ska göra hamburgare, men göra dom själva.. och det kommer säkert att ta tid. :P

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: De va jätte jobbigt, men ja hade stöd av en vän. Ville inte ha nått med den killen att göra just då, men de är annat idag tyvärr :( har fått höra några ggr av han att ja va dum som tog bort de o som inte berätta de för han :(
de gör du rätt i! ska skaffa mej en kissebebis jag :)
jodå, har jobbat ikväll, o före de blev de en slapp hemmadag :)
händer nått skoj i helgen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback