Det märks att jag är sjuk

Jag är så trött.. min kropp vill inget, och endast det lilla spexandet jag hade för mig igår tog slut på all min ork.. Det är ju skitlovande tills på lördag.. Samtidigt är jag fruktansvärt rastlös och skulle vilja springa. Men jag skulle vilja åka hem till Strömsund ett tag också, det vore skönt.. Men vi får se. Får jag inte jobb så åker jag hem över studenten iaf.

Imorse var det lätt att vara skadeglad när Kasper var tvungen att kliva upp halv 7 och jag fick ligga kvar.. Det jobbiga är väl att jag sov till 11.15 och bara där märks det att jag har blivit sjuk, jag kan sova och sova och sova, och så har jag inte haft det på flera månader.

Nä usch.. tur att jag får mig en vilodag. Hoppas att det är bättre innan morgondagens spexrep också.. Annars blir jag ledsen. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback